Deletedmom_115 Bebeğim 21 günlük uykuda aniden hızlı nefes alıp veriyor ve inliyor çok korkuyorum. Bütün bebekler böyle mi?
sybs Deletedmom_115 normal canım rüya goruyordur melekler terbiye eder derler irkilir bizde de oluyordu ben bu yüzde yanımda yatiriyordum kuran aciyordum bol bol okuyordum ❤️
inan-472 Deletedmom_115 hiç bir bebek durduk yere inlemez gaz sancıları 3. Haftadan sonra artmaya başlar muhtemelen ağrısı sancısı oluyordur
inan-472 Deletedmom_115 dikkat et istediğini ye iç maalesef 5 aydan önce bağırsakları gelişmiyor her bebekte gaz sorunu yaşanıyor. Gazdır veya bir yeri ağrıyordur ilk bebeğim kolikti cok iyi bilirm gaz sancısını ikinci bebeğimde de oldu ama cok değildi
LanetOlasiFederaller Deletedmom_115 21 günlük bebek henüz rüya göremez , büyük ihtimal gaz sancısı / karın agrısı çekiyor.
Deletedmom_115 LanetOlasiFederaller bilmiyorum ya doktor damla verdi probiyotikli onu kullanınca da sürekli kaka yapıyor o yüzden vermek istemiyorum arada kaldım
kaldera8 Deletedmom_115 2 ay 4 günlük hala oluyor azaldı biraz ama normalmiş bende ilk başta çok korkmuştum ağlayarak uyandigi bile oluyordu sakin bir ses tonuyla yanında olduğumu hissettirdim hep sakinleşti. Bizimki gaz açlık veya herhangi bir şey değildi ama
Deletedmom_115 kaldera8 bende sesleniyorum duruyor aç değil gazı da yok eminim ama şuan bile uykuda inliyor