Oğlum 4 ay 4 günlük hem dişleri acayip kaşınıyor kasicak diye deli oluyor asla uyumuyor doğru düzgün emmiyorda gündüz uykusu toplasan iki üç saat bile değil. Geceleri sık sık uyanıyor böyle değildi artık çok yoruldum enerjim kalmadı babası da en fazla yarım saat idare edebiliyor ağlıyor duruyor bu atak mi acaba 🥺🥺 yoksa diş mi çıkarıyor deneyimli anneler yardımmm