Benim de kızım 4 aylık aynı sorunu yaşadık göğsüme de geçti benim ondan bana çok fazla kaşıntı kuruluk ve beyaz beyaz olmuştu göğsüm doktora gittik, mikostatin vermişti kızıma bir de benim göğsüme iki krem verdi onları karıştırıp sürdüm madecassol ve dermotrosyd verdi pamukçuklar ilerleyince öyle oluyormuş kullandık geçti ihmal etmeyin meme reddi ve sütünü azaltabilir demişti doktor bebek emmediği için geçmiş olsun 🌸