Dilan06 gks1 bol bol hoşaf içtim ,birde dut kurusuna su ekleyip birazda şeker kaynatip onu içtim birde bulgur pilavı ve kurusogan yedim bulgura kimyon döktü gaz olmasın diye ve rezene içtim
beyza46q Bende de aynı durum var bestlak damla kullanıyorum onu kullanmadığımda goguslerım sızlamıyor bıle
assyam beyza46q önce evolvia ac ydi doktr tavsiyesi ile geçen hafta degstrdik Aptamil comformil e gectk
kahvelisianne gks1 e bebek promalt içecek sabah akşam iç Dut kurusu sıcak suyun içine bir avuç at hem iç hem ye İrmik helvadasın tahin tüket Bestlak günde 3 defa 20 damla bolca su bak nasıl geliyor süt
tazemomyy gks1 benim de ilk günler gelmemişti sütüm. Mama vermeden önce hep emzirdim çok açken. Artı protein ağırlıklı beslenme, kuruyemiş, dinlenme sürümü artırdı. Mama vermiyorum artık sütüm çoğaldı. Kendinize ve bebeğinize güvenin sakin olun 🌸
beyza46q gks1 bende hipp kullanıyorum bebegımde gaz oluyor degıstırsemmı yoksa boraz daha kullansammı kararsızım