busyyc Merhaba arkadaşlar bebeğim 15 aylık yaşıtı sosyalleşebileceği kimse yok çevremizde evde çok sıkılmaya başladı. Oyun gruplarına katılmayı düşünüyorum katılanlar oldu mu aranızda tavsiye eder misiniz?