bartcrem Nazar değer böyle şeyler söylemeyin maşallah. Sizin yerinizde olmak isteyen çocuğu kendi kendine uyusun isteyen bir sürü anne var. Şanslı annelerdensiniz kıymetini bilin
mhndshnmm bartcrem bartcrem çok teşekkür ederim rabbim hepimizin yavrusunu korusun nazardan kötülükten sadece vicdan azabı duyuyorum bazen bunu sorguluyorum
bartcrem Vicdan azabı duymanızı gerektirecek hiçbir şey yok. Ağlasa ve bakmasanız evet vicdan azabı çekin. Ama ağlamıyor sonuçta kendi kendine bakınabilir ne güzel.