Dilaraortacc merhaba. Benim oğlumda 18 aylık anne çiş, kaka diyor. Bezinden rahatsız oluyor bende yakın zamanda bıraktırma düşünüyorum. Sanki kolay olacak gibi geliyor hevesliyim ama haftada 2 gün oyun grubuna gidiyoruz ve gece emmesini de keseyim diyorum. Sizce nasıl yapmalıyım kafam çok karışık ama bu işleri erkenden halledince rahat ederim gibi geliyor