Melike20 Selam kızlar doğumdan 8 ay sonra ilk adetimi olmuştum geçen ay bu ay da 5 inde gelmesi gerekiyordu gelmedi biraz telaşlandım hala emzirmeye de devam ediyorum bu arada ondan mı kaynaklanıyor sizinde böyle oldu mu
Melike20 elfnurs yaa gerçekten mi baya uzunmuş zaten 8 aya kadar olmamıştım zar zor 3 4 gün azıcık oldum diğer ay da böyle 3 gün gecikince sorayım dedim ne kadar stresli ya
elfnurs Melike20 ben 3 kere evde test yaptım 2 kerede kan verdim içmedigim bitki çayı kalmadı soğan suyu deneyin bi isterseniz ama normal yani
Melike20 elfnurs bende şimdi kekik içtim bakalım aslında emzirdiğim için gelmediğini düşünüyorum ama bi yandan da kuşkulandım. Sizin bebeğiniz kaç aylık