12_yil_sonra ben de gazdan çok çektim. Masajlar, gaz damlaları, kiraz çekirdekli çoraplar, çeşit çeşit yağlar... Bebeğime kimyon bile içirmişliğim var çaresizlikten🙈 3 aya doğru elleri ayakları iyice hareketlenince gazını kendi başına çıkarabilmeye başladı. Sonra tabi her şey daha güzel oldu :) ayaklarını çok sıcak tutun çorap+patik olabilir. Muhakkak her dokunduğunuzda sıcak olsun ayakları. Faydasını gördüm