Bende yakın zamanda oldum çok ağrım vardi sert şişlik ateş halsizlik yaptı genel cerrahiye gittim meme ultrasonundan sonra antibiyotiğe başladım bebekte emecek dedi emiyor sertlik geçmiyordu ütüyle emzirmeden önce sicak havlu ile 6 7 kez masaj yapıyordum sertlikten aşağı doğru ittiroyordum
Hergün duşda sicak suyla masaj yapıp çıkar çıkmaz tersden emzirdim emerken bi yandanda şişlik olan yere masaj yaptim sonra 4-5 güne geçti şimdi göğüs ucum yara oda normal