Merhaba Hanımlar
Dedemin vefatının yarın 40. Günü. Kabir ziyaretinde bulunup Yasin-i Şerif okumak istiyorum. Ancak bugün regl oldum. Netteki araştırmalarımda bazı yerler okunur bazı yerlerde kurandan hiç bir şey okunmaz diyor aklım çok karıştı . Okuyabilir miyim okuyamaz mıyım ?