Merhaba arkadaşlar bebegim 1 aylık geçen gün Saglık ocağına gittik baş ölçümü 38-39 çıktı sınırda büyük yani ebe dedi ki bide doktora gidince gösterin ne dicek diye kontrol ettirin falan dedi içime dert oldu persembe günü doktora gidicez zaten kontrole biz gibi olanlar varmı baş ölçüleri kaç bebeklerinizin 🤦🏻♀️