ONAEA Öncelikle eğer başka hastane imkanın varsa git kapalı yapan yer illaki vardır kapali olursan korkma çok basit vajinal yoldan giriyorlar böbrekteki taşları kırıp alıyorlar benimde iki bobregime stent takılmıştı 3,4 ay kadar kaldı benimkiler sonra çıktı kapalı olursan çok basit operasyon ama açık hakkında bilgim yok malesef 🙏