Kızlar bebeğim iki kez röntgen çekindi bu zamana kadar artık iyice radyofobi oluştu bende ya ilerde benim yüzümden kanser olursa diye doktorun biri öksürüyor diye çekti başka bir doktor gerek yokmuş dedi bilinçsiz davrandım diye içim içimi yiyor sizce bişey olur mu bilginiz var mı