Prenses_isabella Kontrolden geldik şimdi. Bebeğimin bıngıldağı olması gerekenden büyükmüş. Hangi D vitaminini önerirsiniz. Sağlık ocağınkini kullanıyordum. Sanırım işe yaramıyor. İçeriği temiz D vitamini önerilerinizi bekliyorum.
gzdeylcn Prenses_isabella devit-3 kullanıyoruz doğum yaptığım hastahane kontrole gittiğimizde vermişlerdi memnunuz
buketzm gzdeylcn bende onu kullanıyorumda her damla iyi değilmiş gaz ve kabız yapıyormuş pedia d yi öneriyolar buda onun gibi mi acabaa? Bilginiz var mı