Sibel624 merhaba bizde geniz eti var 1 yasinda cok belli olmaya baslamisti ayni belirtiler vardi doktor birsey yapamayiz dedi 19 aylikken burnu iyice tikandi hastaneye gittik doktor bakar bakmaz geniz eti var dedi..film cektik evet vardi..levmont ve nazofix verdi 1 atlik takip edildi alerjikmi yoksa dogustan var olan birsey mi diye hic biri fayda etmedi..2 yasinda bidaha gelin dedi havalar isininca sikayetler gidiyor..cok gecmis olsun..