Hazcan Kızlar selam, bebeğim 23 günlük ama hala göğüs uçlarım ağrıyor, göğüslerim sızlıyor sızısı sırtıma vuruyor. Gümüş kapak ve bazende krem sürüyorum ama geçmedi hala.. bebek iyi boşaltıyor göğüslerimi sağmıyorum.. ne yapmalıyım?
Bonbo Hazcan soğuk lahanayı göğsüne katarsan rahatlatır.bende doğum sonrası yapıyordum rahatlatiyordu
Liliyy Hazcan soğuk lahana iyi gelebilir sütten kesmek için değil ağrıyı gecirmek için kullanılıyo mastit oluyo ya kanalları açıyo rahatlatıyor sütün kesilmez lansinoh krem çok güzel benmkini o geçirmşti en iyisi o zaten kremlerden
Hazcan Bonbo lahana bebeği memeden keserken süt gelmemesi icin kullanılıyor diye okumuştum :( o yüzden yapamaıyorum meme reddi olur sütüm kesilirse diye
Bonbo O reyhan yada maydanoz diye biliyorum.ben bi kaç günlük Yeni doğum yapmıştım göğsüm şiş ve ağrıyordu lahanayı kattığım gibi rahatlıyordum.ama yine de siz bilirsiniz içinize sineni yapın 😌
MotorcuAnne Bonbo nasıl yapıyordunuz. Bende göğüs ucu kremleri işe yaramıyor. Yurt dışındayım. Lahana bulabilirim. Öyle bir durumda denerim. Çiğ çiğ mi koyuyorsunuz ya da ne bileyim içinden bir yaprak alıp, tamamen göğüs ucunu da kapamayacak şeklinde mi yapıyorsunuz.