laviniia kendimi gördüm 😂benim de beyaz altın pırlanta var alyansı da ona takım yaptım beyaz altın yani, yüzükleri sağa takıyorum, sola da sarı altın bileklik takıyorum bazen, aynı ele takmak tuhaf durduğu için. İç sesim “Saçma oldu” diyor her seferinde 🤭