Atasundan almıştım ben o zaman kızım 1 yaşındaydı 2 değişik renkte aldım ama hiç taktırmadi bakalım şimdi 3 yaşında yaza 3 ü de geçmiş olacak belki taktirir.oyle duruyorlar kutusunda senelerdir.oyuncak zannediyordu kırmaya çalışıyordu bende kaldırdım bir daha takmadım siperlikli sapkalarla geçirdik yazları hep