oznur28 Merhabalar. 7 aylık 8 kilo bir oğlum var. Hiç kıyafeti kalmadı . Hep başkalarının verdiğini giydirdim şimdi benimle çok uyguna 9 12 ay olur kıyafet paylaşacak var mi . Abartılı fiyatlar veremem
neanladinyurdagull oznur28 Oğlumun bütün küçülen kıyafetlerini ücretsi verdim.Keşke olsaydı.İnşallah bulursunuz.Üstte kalsın 🌺
_tosbiginannesi_ oznur28 merhaba elimde 12-18 ay kıyafetler var toplu olarak çok uyguna veririm gardrops firfirindolabi2 hesabıma yazabilirsiniz ☺️🌸🌸
OptimusPrime oznur28 9-12 kıyafetler var bendede ben oğlum 1 yaşında iken giydiriyordum. Spor ayakkabı var. Sandalet var. Terlik var posta etiketlerim. Özelden konuşuruz beğenirseniz.
Arife-57 oznur28 merhaba bende var yarın hesaplarıma yüklenim resim uyguna orta fiyata verebilirim bi bakmam gerekli hesablarım @arifearife1936 bu grps Buda dolap @arifearife1936