Alparslanegetugce Bebeğimi emziriyorum geceleri 15 dk bir göğsümü sonra beşiğine koyuyorum uyuyor acaba 15 dklık emzirme de doyuyormudur bebek aç olsa aglar diyorlarsa birdahaki 2 saate kadar da ağlamıyor ben uyandırıp emziriyorum geceleri yoksa uyanmıyor
Kelebekakkor99 Alparslanegetugce sarılık riski devam eden bir bebek uyandirmakla iyi yapiyosunuz sık sık besleyin uyanmiyosa uyandırın
Serapsfb Alparslanegetugce oyy daha cok minik ben daha buyuk sandim uyandirmayin dicektim ama uyandirin tabi bu zamanlar bende saat kurup emziriyodum
Alparslanegetugce Kelebekakkor99 geceleri 15 dk yeterli süremi acaba ben doyuyor ağlamıyor diye yerine koyuyorum zaten kendisi de uyuya kalıyor
Kelebekakkor99 Alparslanegetugce sarılık dan dolayı uyuyor olabilir topugunu sıkarak uyandır veya kulağının arkasına dokun uyanır bana hemşire bu şekilde soylemisti
Sinemutlu Evet daha çok küçükmüş mutlaka 2 saatte bir uyandırıp emzirin ☺️ anneler için zorlu donemler ama bebiserimiz için uykusuz da kalırız her şeyi yaparız ☺️
Alparslanegetugce Serapsfb içim rahatladı biraz çünkü geceler bile işiyor çişli bezinden anlıyordum ama işte insan yine bir düşünüyor yetiyor mu diye
Elaattss 15 dk yeterli bir süre sütünüz iyi geliyorsa benim bebeğimde 15 dk zar zor emerdi hemen uyurdu zor uyanırdı sarılık riskinden 2 saatte bir verirdim 15 dk zor emerdi
ync1093 Benım de bebeğim o kadarlık. Bende 15 dakıka emzırıyorum kendisi uyuyor acaba yetıyor mu dıye dusunuyordum. Bir de ben 3 saatte bır uyandırıyorum ama herkes uyandırma kendısı acıkırsa uyanır dıyor hangisi doğru ya hiç uyanmazsa sabaha kadar
Alparslanegetugce ync1093 bence siz uyandırın doktorum en fazla 3 saat demişti benim sütüm çoğalsın diye 2 saatte bazen 2 buçuk saatte veriyorum