Kızlar Bilgi amaçlı yazıyorum kendi dr bir şeyin yok dedi Agri kesici falan yazdı beni gönderdi bir kaç gündür agrılarım dahada azdı Ne otura biliyorum ne kalka biliyorum sol kasıgım tek taraflı Yanıyordu resmen bugün başka dr gittim oda beni ortapediye gönderdi ultrasondan baktı dr kasıktaki lefte iltihap olmuş olabilir dedi Antibiyotik başlattılar şayet geçmezse emar çeker iz dedi