circus Haziranda 6 aylık olacak bebeğim inşallah ek gıdaya geçeceğiz nasipse gözümde büyüyor araştırma yapıyorum haliyle Pütürlü başlayan var mı bi sıkıntı oldu mu yoksa blend edip mi başlamak iyi kızlar
Kuzularinanasi circus hayir pure iyi degil.cignemeyi yutmayi gec ogrenir oyle.ben direk blw yaptik yani yiyecegi yumusaklikta herseyi eline verdim ,kati sivi herseyi oldugu gibi yiyerek basladi
Deletedmom_112 circus her iki cocugumada catalla ezerek başladım , haif puturlu ile baslayarak yavaş yavaş pütür oranını artirebilirsin
SetenayCo neanladinyurdagull Nerede yazıyor? Doktorumuz tıp fakültesinde bölüm başkanı. Blender ve püreyi kesinlikle denemeyin dedi. Oturabilen bir bebek öğürüp kendini kurtarıyor. O yüzden haşlanmış sebzeleri kendi eliyle keşfedip yiyebilir veya çatalla biraz ezilebilir.
neanladinyurdagull Kuzularinanasi Nerede yazıyor o püre iyi olmadığı?Olması gerektiğinden uzun süre püre olarak verilirse elbette çocuk cignemeyi bilmez.Ne yaptınız 6 aylık çocuğun eline ne verip de besleyebildinizki
Kuzularinanasi neanladinyurdagull blw arastirin isterseniz.simdi uzun uzun anlatmiyim ben burda.konu bu degil cunku.
Themom_ circus çatalla ezip vereceksiniz bizim doktorumuz öyle söylemişti sadece ıspanak, semizotunu blendırdan geçirip verdim oda yaprakları yutamadığı için
ffulya Hiç blendırdan geçirme tarzı püre yapmadım hep çatalla ezip verdim çok büyük avantaj Nasıl öğrenirse öyle gidiyor
adb circus püre olarak vermeyin ilerde sıkıntı yaşayabilirsiniz benim bebeğim 6 aylık blend etmeden çatalla ezerek az pütür bırakarak veriyorum
Allahkahretmesin1 circus ben direkt çatalla ezerek başladım ilk 1 hafta tabiki zorlanıyorsun ama sonrası çorap söküğü gibi geliyor. Şu an 8 aylık parmak ucu büyüklüğünde yiyecekleri çok rahat yiyebiliyor
Allahkahretmesin1 neanladinyurdagull çorbalarında da mı cam rende kullandınız? Ayrıca cam rende de pütürlü bırakıyor.
KLORAK circus tadımları püre verdim çünkü çiğneme refleksi tam gelişmemiş oluyor daha çok damağında gezdiriyor. Sonra karışımlara çatalla azdim ama çooook çoook az pütürlü bıraktım. Şimdi 11 aylık olacak çiğnemeye başladı ve dişleri yok ama parmak besinle kendi kendine yiyor, hiç blw yapmadım ama kendi öğrendi bizimle sofraya oturduğu için
AdaBebekAnnesi circus Blend etmeyi önermiyorlarr çiğneme refleksi gelişmez alışır o şekilde diye biliyorum ben hep çatalla ezdim hiç blender kullanmadım tadimlarında
kimbumadam circus 5 ay 10 günlükken başladık, ona rağmen pütürlü yiyebildi. Bence bebekten bebeğe değişir çünkü kızımda kusma öğürme olmadı. Sizde çatalla ezerek başlayın , rahat yiyip yutabiliyorsa devam edersiniz. Şu an 8 aylık kek köfte balık vs yiyebiliyor.
fatma_58 kimbumadam maşallah ne güzel bizde 5 aylık olmaya çok az kaldık hep 6.ayda başlayın diyorlar araştırmalarda vesayre bende kararsızım o yüzden ama bi yandanda başlayım diyorum tadımlardan başlamak istiyorum alışması kolay olur diye,birde bişey sorabilirmiyim bebeğim kafasını ilk zamanlara göre çok daha iyi tutuyor çevirebiliyor ama destekli oturunca öne düşürüyor başını tam tutamıyor kucağımda oturtarak veya tutarak versem olurmu yada biraz dahamı beklemeliyim