incibaby Kızlar 45 günlük bi kızım var sabah 5 buçuktan beri uyumuyor altı temiz gazı yok yediriyorum ama dalamıyo bi saat ancak uyudu memede uyuyo sonra hemen kalkıyo ağlıyo doktora mı götürmeliyim acaba bi sıkıntısı mı var anlamadım
3kedili2bebekli incibaby yok annesi sen gazi yok saniyorsundur da vardir bir gaz masajı yap bebe yağıyla
Eslemveasya incibaby Çok uzun bi süre. Duş aldırdınız mı? Su rahatlatır uyutur. Benm kızım uyumadığın da duş aldırıyorum üstüne emzirip uyuyor. Deneyin olmazsa kontrole götürürsünüz
Minnakordek incibaby bebeklerin uykusu o şekilde memede 10 dk uyur uyanır sonra tam dalar gibi olur uyanır sen uyumadı sanarsin ama uykusu o şekildedir o dinlenir seni dinlendirmez
incibaby Eslemveasya eşimin gelmesini bekliyorum bugün banyo günü zaten inşallah iyi gelir perişan oldu beni de perişan etti elimden bi şey gelmiyo gibi hissediyorum
incibaby Minnakordek ama bu kadar ağlaması normal mi huzurlu olsa uyumasa da olur ama ateşe düşmüş gibi ağlıyo gözleri kıpkırmızı 🥺
elisa2705 elisa2705 bebek arabasında dışarda uyutmayı denediniz mi yani çok değil hava şartlarınız iyi ise kapı önlerinde biraz gezdirin derim zamanında bebeğim uykuya direndiğinde öyle yaptım ben hemen uyuyordu deneyin derim
3kedili2bebekli incibaby emzik tutuyorsa emzik ver oyle yap masajı ysda duş aldır suda rahatlar ayaklarının altında da sıcak su torbasini ılık yap koy
incibaby Aydanur24 mama verdim almadı memeyi uykuya geçmek için kullanıyo emmiyo bile değer değmez uyku moduna geçiyo sonra uyanıyo
Masalkizinannesi incibaby karnının tok olduğundan emin misiniz öncelikle buna bakın. Sonra tok olduğundan eminseniz gazi olabilir bunun için muhakkak damla kullanın kizima nurse harweys çok işe yaradı. Vücudunu bu arada kontrol edin sürekli alerjik reaksiyon gösterebilir sizin yediğiniz bir besin. Bunların hepsi normalde ve sıkıntı yoksa bebekler böyle zaten 😅
incibaby Masalkizinannesi bence kesinlikle son cümleniz tüm olayın özeti 🙈😪 ne zaman geçecek ya şimdiden yıprandım
incibaby nurkaradirek evet çok şükür bi sıkıntısı yok hep takip ediyorum sadece sütle beslendiği için
incibaby 3kedili2bebekli emziğe ne yaptıysam alıştıramadım kaç tane emzik değiştirdim yine yok benim hayatımı kolaylaştıracak hiçbir şeye müsade etmiyo 😓
Aydanur24 Benim bebeğim kuvezden geldiğinde emzirdim mama verdim ekstra yeni doğmuş bir çocuk ne kadar yer ki diye düşünerek ağlamasını durduramadim hastaneyi aradım meğer çok az beslemisim bence doymamistr
incibaby elisa2705 dün de yine böyle yaptı dışarda arabayla gezdirdik uyudu ama her zaman da eşim yanımda olmuyo ki o da uykusuz oluyo bu defa araba kullanmasını istemiyorum 🫢
rumy007 incibaby kesin karni tokmu acaba bende o zamanlarda yasamistim meğersem açmış çocuk mama aldik hemen evde yoktu verdik uyudu yada gaz sancısı vardır bi duş iyi gelebilir
incibaby rumy007 eşim gelince duş aldıracam bi saat kadar uyudu sonra ağladı kucağıma aldım uyuyo şu anda bi sıkıntısı olsa burda da uyumazdı dimi
3kedili2bebekli incibaby bazı bebek öyle oluyor annesi sıkma canını her bebek bir değil ama hafifleyecek geçecek simdi de biraz taze anne olduğun için zorluyor ama gittikçe kolaylaşacak alisacaksin neyi olduğunu anlamaya başlayacaksın