lena00 aynı durumdayız 3 ay 17 günlük kızım 15 günde 150-200 gram almış çok üzüldüm ağlamıyor huysuz değil. Ama denge kurmak da zor. Mesela emzirme sonrası sağıp verdim şırıngayla ama bu seferde emmedi tekrar. 3 saat oldu ara. Sizin emme düzeniniz nasıl. Meme reddi var az kalıyor memede ondan mı yoksa barsakları hareketli ondan öı bilemedim. Çok az mama alıyordu günlük, son günlerde onu bile kesmiştik, doktorumuz da az buldu kilosunu mama takviyeleyelim dedi. Şimdilik her emzirme sonrası 30-40 takviyeleyelim dedi. Kaşık biberonla vereceğim