Bebegim 1 ay 8 günlük. Başlarda her gün kakalı bezi olurdu sonra yavaş yavaş 2 gunde bir yapmaya başladı daha sonra 3 günde bir olmaya başladı bu durum. En son salı günü yaptı bugun normalde yapması gerekirdir ama daha gelen giden yok. Doktorumuza sordugumuzda olabilir demek ki kendini o şekilde alıştırdı dedi ama yine tedbir amaçlı probiyotik verdi bize bifidrop acaba onla alakalı mı olumlu etki yapacakken bizde olumsuz bir etki yaptı ? Yada niye boyle oluyor ya gercekten sinir olmaya başladım bu duruma çişli bezleri normal gazıda var normal ama kaka sorunlu.