Kızlar 5 ay 10 günlük bebeğim var doğduğundan beri çapaklanma var 3 defa damla kullandık bir çok yöntem de denedim geçmedi göz doktoruna gittim masaj süresi geçmiş artık direk sondalama işlemi 8 aya kadar önermiyoruz yapmıyoruz ama 1 yaşına kadar da yaptırmanız gerekiyor dedi ayrıca astigmat falan var kesinlikle kontrolleri aksatmayın dediler ilerde gözlük kullanabilir yada daha kötü sonuçları olur dediler başına gelen var mı kaç gündür üzülüyorum yapabileceğim bişey tavsiye edebileceğiniz bişey var mı?