Deletedmom_113 Doga0812 2 yaş 2 aylık iken 15 dakika da bir wc ye çıkardım yapsa yapmazsa beş dakika oturduk bazen yapardı bazen yapmazdı Bazı günler çıktığımız gibi pijamasina yapardı çok sabırlı olmak lazım özellikle temizlik halı yıkama döneminden önce bu eğitimi vermelisiniz çünkü kendini de evi de batiracagi dönemler olacaktır bir hafta sonra 30 dk da bir cikmaya başladık oğlum konuşmuyordu o dönem çiş kaka hiç birşeyi ifade edemiyordu üzerinde çok durdum kakasından korkuyordu altına yapıyordu zıbın kullanmayın çıkarması zor oluyor kirlendi mi baksir kullandık biz yani ne kadar söyleseniz de çocuğunuza biraz zor ve zahmetli bir durum biz 2 ay da tam ogrenebildik bu dönemde evden cikmamaniz ve üzerinde durmanız çok önemli çünkü onlar unutur kaçırır ama bizim unutmamız lazım elim bulasigin içindeyken yemegimle uğraşırken bile saati geldi mi çıkardım WC ye gece Prima bağlamayın iki saatte bir tuvalete çıkarın. Ve yatağına sıvı geçirmeyen bı muşamba serin üzerine carsafini atın ki yıkaması sıkıntı olmasın
Aydanurkaya36 37 aylığız ne yapsam ogrenmedi inatlasiyor deneyimli anneler yardımcı olursanız çok sevinirim
baroayse Aydanurkaya36 benim oğlumda 37 aylık , geçen temmuzda basladım 2 ay uğraştım nerdeyse söylemedi,beze geri döndum, 3 yaşından sonra yine başladım 3 hafta sonra söylemeye basladı, çok zor bir sürec, arada yine kaçırıyor ama buna şükür