Babybird Hanımlar burun dolgusu yaptıran varmı? Dolgu sonrası ödem şişlik var bende normal diyorlar ama burun ucunun altında ele gelen kitle gibi bişey geçer mi acaba bilemedim
kimbumadam Babybird Evet canım benimde kocaman olmuştu burnum ama geçiyor. Kitle dediğin eğildiğinde yatarken mi geliyor yüksa dik durduğunda mı?
hollylolly Babybird ben yaptırmıştım ödem şişlik ilk hafta normal ele gelen bişeyde bende olmuştu diye hatırlıyorum ama emin değilim zamanla dağılır sanırım
Babybird kimbumadam hep var yatarken de eğilirken de sabit bi yerde. Dudağımın üstünde burunla dudak birleşim noktasında olduğu için gülünce çok kötü duruyor
Babybird hollylolly ne kadar zaman alır ki acaba kötü duruyor şuan ve dudakla burun birleşim noktasında olduğu için gülünce çok çirkin duruyor
hollylolly Babybird bu dediğiniz normal gelmedi öyle bişey olmaması lazım hani elleyince içerden ele gelmesi normal ama bu şekilde olması bence değil