OzlemCann 2 kere kürtaj oldum , hapla düşük yaptırmak erken haftalarda tavsiye edilir sizin haftaniz hapla düşük yapmaya bence çok uygun değil ki doktor da küçük bir doğum gibi demiş. Ben vakum kürtaj oldum komple bayilttilar hiçbir şey anlamıyorsun bir tek kürtaj öncesi rahme ilaç koyuyorlar elle kendini kasmazsan o da sıkıntı olmuyor kesinlikle kürtaj diyorum