Sakura38 Hanimlar kizim 5 aylik oldu kilo kontorlunde 6900 cikti kiyafetleriyle boyuda 65 cm ebe ez almis dedi yemene icmene dikkat et dedi ne yapayim yeme icme derken
AkcaHnm Sakura38 boş konusuyorlar bazen. Dogum kilosuna göre artışına bakarsınız. Doktorunuza sorarsınız. Dr aylık en az 700 Gr demişti ilk aylar. Benimki aylık 1 kg alıyor. 3350 dogmustu ilk üç günde 3000e düştü su an 3 aylık 6.700 Gr. 59.5 cm
gzdeylcn Sakura38 benim kızımda 2700 doğdu 4 aylıkken 6800dü 5 aylık olucaz kaç şuan bilmiyorum doğum kilosunun 2 katına çıkmış olması lazım kilosu
senemtemur Sakura38 maşallah bence güzel Protein ağırlıklı beslen ( kemik suyu ile çorba mesela et tavuk balık köfte ) bunlar kilo aldırıyormuş
Bhryee Sakura38 kilosu gayet iyi benim kızım 8 aylık 8 civarı kilosu mesela kiloya bu kadar takılmayın