Bebeğim 27 aylık yaklaşık 19 aylıkken tayin durumundan il değiştirdik . Ve bebeğim sanıyorum 2 yaş sendromundan buradaki evimizi odasını oyuncaklarını kabullenmedi . Kitap çok severdi daha da çok sevmeye başladı . Şimdi alfabe, şekiller , renkler , zıt kavramlar , mevsimler , günler, aylar 100 e kadar sayma İngilizce araçlar renkler hatta en son elif ba yo bile karışık öğrendi . Ama gelin görün ki anne demiyor baba demiyor ba diyor bazı kelimeleridir hep yarım ilk hece . Tabiki ben anlıyorum . Dışarda başka çocuklarla oynamak istemiyor genelde bizimle olmaktan hoşlanıyor . Şimdi diyebilirsiniz neler öğrenmiş daha ne istiyorsun diye ama öyle değil çok zor inanın . Dışarı çıkınca plaka ve dükkanları okuyor markette fiyatları ama anne demiyor arkadaşlar iletişim kurmuyor . Var mı böyle evladı olan ? Yada pedagog mu ilgilenmiyor psikolog mu bilmiyorum ama tavsiyesi olan götürmem gerekir mi yada nereye götürmeliyim ?