Kelebekakkor99 bunu veya buna benzer kutulardaki mamalardan kullanan varmi nasıl bisey bunlar iyi oluyomu
delihatun01 Kelebekakkor99 tadı çok kötü oğlum hiç sevmedi bende tadına baktım beğenmedim kabızlık da yapıyor
Berilsmom13 Kelebekakkor99 yani ek gıda döneminde bebek zaten anne sütü alıyorsa anne sütü+ek gıda olmalı. Anne sütü yeterli değilse formül mama verilmeli. Yine ek gıda ile desteklenmeli. Zaten ilk aylar tadım ayları.
Niluu Kelebekakkor99 Bikere denedim kızım yemedi beğenmedi çöp oldu. Hipp’in kavanoz mamalarından veriyorum bazen sebze püresinden. Meyveli olanları sevmiyor sadece sebzeli olanından seviyor
Kelebekakkor99 Niluu teşekkür ederim ben değişiklik olur diye öneri alayım dedim ama gelen yorumlarda çocukların sevmediği yaziyor en iyisi hiç alamamak bende hero baby kavanoz mamalarindan kullanıyorum bebeğim 8 aylık
ibrahimlichinara Kelebekakkor99 herkes sevmedim yazmış ama benim kızım şu an bundan yiyor. Tadı normal yani öyle iğrenç diyemem. Azerbaycanda yaşıyoruz biz. Burda rahatlıkla bulduğum mamalardan. Seviyoruz biz