mzzz oğlum 1 yaşında şuanda hamileyim ikizlere hamileyim ilk başta doktorum kesmemi söyledi ama ben kendimi hazır hissetmedigim için kesmedim bı kaç doktora daha sordum keseyim mi diye hayır gerek yok kesmene dediler doğuma kadar emziren çok kişi var karnım biraz daha büyüsün ozaman keserim diye düşünüyorum