mrve16 Kızlar doğum yaptım 5 ay oldu ilk adeti geçen ay gördüm ama bu ay olmadım 5 gün geçikti ilk zamanlarda düzensizlik oluyor mu
beyza11233 Bnede Ekim’de dogum yaptim Kasım aralikda oldum ocaka Şubatta olmadm bugün oldum yani baya düzensiz oldu 2 ay gcdi yeni oldum yani norml.bi durum