Kızlar merhaba öncelikle kadınlar gününüzü kutluyorum. Soruma geçersem kızlar ben eşimle dokuz günlük bir yurtdışı planı yaptım. Gideceğimiz zaman bebeğim 13 aylık oluyor. Bu tatil planından önce zaten emzirmeyi bırakmak istiyordum bir yaşında ama şimdi eşimle kararsızız. Bir yaşında bırakırsam emzirmeyi oğluma herhangi bir zararı olur mu ? Hadi diyelim ki devam ettim dokuz gün nasıl idare edicem bana bir fikir verin.