Kızlar merhaba bebeğim 13 aylık. Dışarı çıkarken bir yere giderken yanıma ekstra birşeyler almak istiyorum. Örneğin parka, yürüyüşe çıktığımızda oyalayıcı ve doyurucu olsun. Evde de öyle bazen canımın hiçbir şey yapmak istemediği anlar oluyor. Neler yapıyorsunuz elinizin altında neler bulunduruyorsunuz. Çeşitlilik olarak birbirimize yardımcı olsak 🥲