Bebeğim 2,5 aylık kucakta sallanarak uyuyor yere koyduğumuz an uyanıyor ilk 3 ay anne karnında zannettiği için normal olduğunu zannediyorum bu yüzden sorun etmiyorum geceleri defalarca uyanıyor ama 3.aydan sonra bu şekilde devam edersede uyku eğitimi vermeyi düşünüyorum 3.Aydan sonrada kucakta uyutupta sorun yaşamayan var mı merak ediyorum