Mervedk1 bu ay bende çok geciktim 16 gün ama şükür ki oldum bende herhalde dönem dönem oluyor böyle mevsimsel vs ama hakikaten insanın ömründen ömür gidiyor seni çok iyi anladım o adet benimde böyle bir iki gün gecikse kafayı yiyorum korunduğum halde bide ilk çocuk öyle olunca insan ikinciye ödü kopuyor 😂