sinemo6 Kızlar bebeğim 23 günlük çok gaz sancısı var o yüzden çok ağlıyor krize giriyor , nuk emzik almıştım onu tutmadı öğürerek çıkarıyor , sizin bebekleriniz hangi emziği tuttu ?
ebruylmz12345 Mamajo ben memnunum gayet iyi tutuyo gaz sancısına da nurse harveys kullan o çok iyi bize çok iyi geldi
Fatmaduruteke Benim bebeğimde aynı şekilde Philips avent i öğürerek çıkartıyor başka hangi markayı denemeliyim