Merhaba herkese, bebeğim tam 2 buçuk aylık 74 günlük. 2. Ay aşılarını daha yaptıramadık. Sağlık ocağı aşının olmadığını 11 martta aşının geleceğini söyledi. Yani bi kaç gün sonra yaptırıcam. Bir sıkıntı olur mu bu durumu yaşayan var mı gecikti diye de korktum bir yandan