miran66 biz yaptırdık. Doktorlar imkanı olan herkes yaptırsın diyo. Bir doktorun şey sözünü duymuştum rota hastalığı yaşayan bi çocuğun annesine sorun bu soruyu demişti. Benim çevremde bu hastalığı geçiren bir çocuk da oldu. Gerçekten zor bir hastalık. Ne kaybedersiniz ki. Yaptırın bence.