Sizce sancı çıkmış mı kasılma hissettim sıra beklerken merak ettim 37+3
Cigdemom düzensiz minik sancı var
Cigdemom bi kaç kere sancın olmuş hissettin mi
Cigdemom düzensiz az bir kasılma var
Evet şiddetli olmasada çıkmış
Ben böyle doguma girdim canım sancı var evet
mom-1 doğuma alıyorlar benide 😅
Cigdemom yaaa saglıkla al kucagına insallah😍😍😍🙏🙏
Sanci gozukuyo gbi kasilma gbi yani