Kızlar doğum yapalı 3 ay oldu subatta 1 gün lekelenme oldu adet oldum dedi o zaman da ağrım vardı geçti lekelenme olunca şimdide bu ay ağrı cekiyorum adet olacakmisim gibi ama aralıksız 10 gün olacak bazen sol kasık vajina kemiği falan ağrı yapıyor korkutma gidip test alıp yaptım erken gebelik testi aldım negatif çıktı şükür doğrudur herhalde doğum zor geçti vücut olarak kendime gelemedim farkındayım korunma yöntemi olarak maalesef şuan geri çekilme ile korunuyoruz ama normal deri altı impalanti falan yaptırmak istiyorum çünkü çok korkuyorum tekrar hamile kalmaktan