Merhaba kızım 13 aylık olmak üzere 6 aylık olduğundan beri bez değiştirmede ciddi manada sorun yaşıyoruz.Asla değiştirmek istemiyor, kaçıyor,ağlıyor aşırı tepkiler veriyor. Artık napacağımı şaşırmış durumdayım. Az önce ikimizde sinir krizi geçirdik diyebilirim. Bi de 4-5 gündür pişik oldu o da cabası. Lütfen ne yapmam lazım söyleyin çok çaresizim ya 😭