cansuerdogann7790 Merhaba arkadaşlar, bebeğim yeni doğdu 10.günümüzdeyiz ve göbeği kanamış ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz?
Alyalina3 cansuerdogann7790 kuzum benimde göbek bağı düştügünde kanadi biz eczaneden alkolü bez aldık onunla temizledik 2 güne geçti cok şükür korkulacak birşey yok merak etmeyin sadece temizleyin ve kuru tutun