Mlk20 Ya bu insanlarin topunu yok etmek lazim. Ver arkadasim, mama da ver. Ben de ilk zamanlar cok kafama taktim mama veriyorum diye konusan asalakları. Sonra vermeyim diye diye kizim yetersiz kilo aldi. Kizim 10 aylık olmak uzere, simdi raporlu mama iciyor, biraz olsun hizli kilo alsin diye. Bosver insanlari. Azicik bile sütünü versen bebegine zaten kardir. Sonra bir zaman geliyor ki, ne bos islerle kafami yormusum diyorsun. Kulagini kapat bunlara lutfen. Inan cok zor biliyorum, yetersiz hissetme duygusunu hala hatirliyorum ama inan bebegin illaki büyuyecek. Sen mama da versen, sütunu iciremesen de… En onemlisi şu, bebegin gülsün, mutlu olsun annesiyle, huzurlu bebek olsun. O pislik insanlarin enerjilerine kapat kendini. Konuyla ilgili, ben mama verdigimde dilinde beyaz bir tabaka olmustu. Hemsiremiz mamadan sonra 1 cay kasigi su ver demisti, dilini temizlesin diye. Ben pek uygulamadim, sonradan gecti. Yani doktoruna da sorman lazim. Cok bilmis cahiller ile savaşında basarilar arkadasim 🙏 Bebisine saglik huzur diliyorum.