Kesinlikle vaad ettiği derecelerdeki sıcaklığı sağlamıyor. Bu markaya güvenip çok para verip almayın kesinlikle bebeğim gece üşümüştü. Vücudu buz gibiydi hem pahalı ürün satıyorlar hem de vaad edileni sağlamıyorlar. İade de sorun çıkarıyorlar aman diyim bebeklerinizi bu markanın tulumuyla uyutmayın.