cevriyeee kronik mi değil mi bilmiyorum ama bende yaşadım ve hala yaşıyorum evlenmeden önce kaşıntı yanma başlamıştı ben sabunla o bölgemi yıkardım ondan florası bozuldu galiba attık sadece suyla yıkıyorum cinsel ilişkide yanma acıma oluyor gerçekten çok kötü doğumdan sonra ara ara yine olmaya başladı akıntıyla beraber 2 yıldır hep doktora gittim hap fitil krem suda çözünen ilaç hepsinden kullandım ama kesin çözüm olmadı Nioli yağı tavsiye etti doktorum kullandım ferahlatıyor kokuyu ve kaşıntı alıyor ama bu da bende kesin çözüm olmadı 2 hafta sonra tekrar doktora gideceğim bakalım inşallah kesin çözüm buluruz