cevriyeee Bende evlendiğim ilk yıl çok çekmiştim. Fitil kullanıyordum duzeliyordu sonra tekrar başlıyordu. Artık doktorum sen kendine ne yapıyorsun böyle diye sitem etmişti. Ne kadar temiz olursanız olun tuvaletini başka biri kullandığında bile oluyor hemen maalesef. Dar şeyler giyinmeyin. Sürekli suyla yıkayın güzelce orayı, normal su ile değil sirkeli su ile. Bir de ağda bende etkili oldu. Ağdaya gidince çok rahatladım. İçtiğiniz ilaçlara dikkat edin onlar da çok etkiliyor. Hele antibiyotik içeren ilaçlar mahvediyor orayı. Bende uzun süre ilişkiye girmedim. Bu arada prezervatif de etkiliyor olabilir. Herhangi bir korunma yöntemi kullanıyorsanız alerjinoz olabilir. Prezervatife karşı benim alerjim çıktı. Resmen vajinamin içi yırtılma olmuştu doktorum da yasaklamıştı. Uzun bir süre dışa boşalma ile korundum bu da gebelik için çok riskli ama ben rahatlamıştım. Şimdi spiral taktırmak istiyorum ama yan etki eder de diye korkuyorum. İlişkiden sonra direk mantar kremi kullanıyordum dolaba koyarak soğuk uygulama yapıyordum. Böyle çözüm buldum ben çok şükür tekrarlama olmadı. 🙏
Bir de kullandığınız ped de yapıyor olabilir. Kotex Bende yapmıştı ve günlük ped kullanmayın kesinlikle. Mantarın dostu günlük peddir.